czwartek, 30 maja 2019

Dzień Mamy

Kto mnie może kochać więcej?
Zmarznę- grzejesz moje ręce,
Zszywasz spodnie, budzisz rano,
Miód smarujesz mi na chlebie.
Ty mnie kochasz a ja mamo
Bardzo, bardzo kocham ciebie.

W poprzednim tygodniu wszystkie Mamy obchodziły swoje przecudowne święto! :) Z tej okazji odwiedziły nas dzieci z Przedszkola nr 29. Naszym głównym celem zajęć było wykonanie przepięknej laurki :). Najpierw jednak przedszkolaki z wielkim entuzjazmem wysłuchały opowiadania Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel pt. "Mama". Każdy z maluchów poopowiadał też o swojej Mamie, o tym co lubi jeść, w co się ubiera, o tym, co robi jak jej małym pociechom jest smutno. A na koniec zajęć dzieci wykonały prześliczne trójwymiarowe laurki, które możemy obejrzeć w naszej fotorelacji. :)










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ważna informacja

 Drodzy Czytelnicy! Uprzejmie informujemy, że dnia 29 marca (Wielki Piątek) biblioteka będzie otwarta w godzinach 9.00-16.00. W dniach 30 m...